tirsdag 3. august 2010

Ny vertsfamilie!

I samme by og samme skole! Passer meg egentlig perfekt. Når det er mellom tjue og tretti grader året rundt, skal man ikke klage! Familien min består av mor, far og FEM vertssøstre. Bare to av dem bor hjemme da. Ei på fjorten og ei på sytten. Jeg har aldri bodd sammen med jenter før, bortsett fra med moren min, men det tells ikke, for hun er moren min. Hvordan skal det gå? Sikkert stress om morgenen der. Neida. Joda. Ordner seg vel sikkert. Det virker som om de har de samme interessene som meg. Musikk. Så det, så det.

Bare åtte dager igjen til jeg reiser fra norsk jord. Rart å tenke på. Kan egentlig ikke forestille meg det. Jeg drog til Østlandet i dag og skal være her til jeg reiser neste onsdag. Så nå har jeg gitt lange omfavnelser, sagt farvel, adjø, ha det, kommer til å savne deg, jeg er glad i deg, hver dag i nesten en uke. Man blir sliten av sånt. Neida. Har egentlig ikke gått opp for meg at jeg skal være bort ett helt år. Lurer på hvordan reaksjonen blir når jeg faktisk skjønner det. Vil sikkert ikke sette meg i flyet da. Får håpe det går smertefritt under hele prosessen. Hehehehehehehe. Neida. Vet at det kommer til å gå opp og ned. Men er ganske sikker på at hvis jeg ikke drar så vil jeg angre. Så da må man ta sjansen.


Jaja, nå skal jeg på hytta med solcellepanel, uten TV, internett og mobildekning. Det blir koselig. Jeg skal prøve og gi en oppdatering når jeg har kommet fram og begynt å skjønne hvordan ting fungerer.

Men fram til det, ha det så lenge.

4 kommentarer:

  1. Stemmer det. Du har jo blogg! Flottersen!
    Savner deg allerede Marit!!

    SvarSlett
  2. lykke til søteste marit! håper alt går kjempefint!

    SvarSlett
  3. åå, savner deg! nice header forresten! :D

    SvarSlett
  4. Heksa blå i Trastbygda21. august 2010 kl. 10:50

    nå kreves det ny info på bloggen din.....

    SvarSlett